niedziela, 24 marca 2013

informacja

Więc tak, obiecałam nową część pod koniec marca i chyba coś za szybko ten czas zleciał. Wiem jak to jest czekać na coś co nie wiadomo kiedy nastąpi. Więc niedługo święta i trochę czasu wolnego, co prawda dopiero w czwartek no ale coś tam jest. Więc jeśli znajdę trochę czasu to dopracuję to co już mam i postaram się dodać pierwszy rozdział drugiej części 2 kwietnia. Mam nadzieję że czekacie;) Kocham was, i strasznie brakuje mi dodawania tutaj czegoś, czytania waszych komentarzy, no i bardzo chcę do tego wrócić. Dzięki za wszystko:P

ask 

6 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać! Jeszcze tylko 9 dni! Juhu!!!! Czekam.
    Buziaki
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie i lidze na twój SZCZERY komentarz
    meandonedirection-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewno że czekamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuuuper! Czeeeeeeeekam ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam, czekam najlepszy blog jaki czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. taaaaak nareszcie się doczekałam
    jupiiiiiiiiiii zostały jeszcze 2 dni :D:D:D *_* *_* *_* *_*

    OdpowiedzUsuń