wtorek, 8 maja 2012

Opowiadanie o One Direction

Cześc.
To mój pierwszy post. Tak wgl to założyłam tego bloga żeby pisac opowiadanie o 1D.
Nie mam pojęcia czy to mi wyjdzie ale będę zadowolona jeśli choc 1 osoba to przeczyta. Tak właściwie to piszę to dla siebie, ale mam nadzieję że przy okazji ktoś z tego skorzysta i przeczyta to co ja tu napiszę.

Jeżeli chodzi o opowiadanie to od razu piszę, choc myślę że każdy się tego domyśli że to wszystko jest fikcją.
Jeżeli macie jakieś pytania dotyczące bloga to tutaj jest moje gg 43034576. Możecie tam o wszystko pytac jak by co , bo wiem że o wielu rzeczach tutaj zapomniałam napisac.
Jeśli chodzi o rozdziały to postaram się je dodawac co tydzien na razie, potem może częściej. Jeżeli nie będę dodawac z jakiegoś powodu to z góry przepraszam.
Mam nadzieję że to ktoś przeczyta<3

Byłabym wdzięczna za komentarze. Napiuszcie czy macie w ogóle ochotę przeczytac oje opowiadanie. Na razie pewnie ochoty nie macie, sama bym nie miała, bo przeciesz nawet prologu nie dodałam, ale jeszcze dzisiaj dodam.

Miłego czytania, o ile tu ktoś wejdzie.xxx

3 komentarze: